Retour, reparatie en service
Als u niet tevreden bent over uw product of als er iets mis mee is wilt u natuurlijk zo snel mogelijk geholpen worden. En wij willen er natuurlijk alles aan doen om u zo snel mogelijk weer tevreden te maken. Om die reden kunt u uw product(en) retour sturen of komen we bij u langs voor een servicebezoek of reparatie. Welke persoonsgegevens slaan we precies op en voor welk doel?
Ordernummer en ordergegevens
Zodra u bij onze Service afdeling terecht komt, is het van belang dat duidelijk is over welke aankoop en producten u vragen heeft, zodat wij u zo goed mogelijk verder kunnen helpen.
Aanhef, voornaam, achternaam
Indien u een klacht of vraag hebt over uw product kunnen we ervoor kiezen om een servicemonteur langs te sturen die de klacht/vraag komt beoordelen. In dat geval vragen we om uw aanhef, voornaam en achternaam zodat we een afspraak kunnen inplannen.
Adresgegevens
Indien u een klacht of vraag hebt over uw product kunnen we ervoor kiezen om een servicemonteur langs te sturen die de klacht/vraag komt beoordelen. In dat geval vragen we om uw adresgegevens zodat we weten waar de servicemonteur naartoe gestuurd mag worden.
E-mailadres
We slaan uw e-mailadres op zodat we u een bevestiging kunnen sturen als er een serviceafspraak is ingepland.
Telefoonnummer
We gebruiken uw telefoonnummer om u te informeren wanneer de serviceafspraak en gepland staat en over het tijdvak waarin we langskomen.. Zonder dit telefoonnummer kunnen wij u geen SMS sturen en wordt u niet op de hoogte gesteld over het tijdvak waarin wij komen leveren.
Daarnaast gebruiken wij uw telefoonnummer wanneer wij een belangrijke mededeling moeten doen over uw serviceafspraak.